Wybór samochodu spełniającego nasze oczekiwania to niełatwa sprawa. Jeszcze trudniej jest trafić na auto, które będzie zgodne z opisem sprzedawcy. Warto więc poddać samochód profesjonalnemu przeglądowi, zanim zdecydujemy się na transakcję. Taką usługę oferują serwisy Opel Kanclerz.
O rosnącej popularności tej usługi wśród potencjalnych kupców samochodów mówi przedstawiciel Autoryzowanego Serwisu Opel Kanclerz z Przyszowic.
Ilu klientów rocznie korzysta z usługi sprawdzenia samochodu przed zakupem w Państwa serwisach?
Statystycznie co 2-3 dni pojawia się używane auto do sprawdzenia w naszym serwisie. Rocznie z tej usługi korzysta około 120 klientów. Oferujemy wiele opcji sprawdzenia auta. Przeglądowi przed zakupem podlegają takie elementy jak:
- zgodność nr VIN samochodu z dokumentami (dowodem rejestracyjnym)
- faktyczny stan licznika i kody usterek urządzeniem diagnostycznym
- pomiar grubości powłoki lakierniczej z oceną jakości wykonania ewentualnych wcześniejszych napraw
- geometria zawieszenia przez pomiar poślizgu (element ścieżki diagnostycznej)
- stan amortyzatorów (element ścieżki diagnostycznej)
- skuteczność działania układu hamulcowego (element ścieżki diagnostycznej)
- stan zawieszenia i układu kierowniczego
- działanie świateł zewnętrznych, klaksonu, stanu ogumienia, układu wydechowego
- historia serwisowa samochodu marki Opel z informacją o wykonywanych naprawach w Autoryzowanych Serwisach Opel
Czy sprawdzaniu podlegają tylko samochody marek, na które serwis posiada autoryzację, czy pozostałe również?
Jesteśmy w stanie wykonać sprawdzenie samochodu każdej marki, lecz jeśli samochód jest innej marki niż Opel, nie zaoferujemy diagnostyki modułów sterujących pojazdu jak również sprawdzenia historii napraw. 90% zleceń dotyczy marki Opel, której jesteśmy autoryzowanym serwisem.
Kiedy już auto zostanie sprawdzone, w jaki sposób klient dowie się o jego stanie?
Klient otrzymuje od nas pełną informację o sprawdzonym samochodzie zapisaną w postaci protokołu z kontroli. Zawiera on nie tylko listę kontrolną sprawdzonych elementów, ale również wycenę kosztów naprawy, w przypadku gdy nie wszystkie podzespoły są sprawne.
Gdy okazuje się, że auto wymaga naprawy, czy u Państwa można od razu jej dokonać?
Oczywiście. Jeżeli klient decyduje się na zakup sprawdzanego pojazdu, może od razu umówić się w naszym serwisie na pasujący mu termin naprawy. W przypadku, gdy musi jeszcze podjąć decyzję co do kupna i ewentualnych napraw, chętnie kontaktujemy się z nim po kilku dniach.
Gdzie klienci mogą szukać informacji o oferowanych przez salony Opel Kanclerz usługach?
Naszą reklamą jest strona internetowa, gdzie w przejrzysty sposób można dowiedzieć się szczegółów na temat usługi sprawdzenia samochodu. Staramy się także regularnie prowadzić e-mailing do klientów z naszej bazy. Dzięki temu informujemy klientów o naszej ofercie serwisowej, której częścią składową jest usługa sprawdzenia auta używanego. Zachęcamy też do zapisania się do naszego bezpłatnego newslettera, który informuje o bieżących promocjach i nowościach w Salonach Kanclerz.
Dziękuję za rozmowę.
Dziękuję.