Zmiana sposobu umawiania wizyty w Wydziale Komunikacji!

Czas czytania: 2 min.

Od środy, 8 lipca, osoby zainteresowane załatwieniem sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego będą rezerwować termin przez internet. Nie będzie już możliwości telefonicznego umówienia wizyty w Referacie Rejestracji pojazdów ani pozostawienia dokumentów w pojemnikach dedykowanych dla Wydziału Komunikacji.

8 lipca nastąpi zmiana sposobu umawiania wizyty w Wydziale Komunikacji

Osoby zainteresowane załatwieniem sprawy (w obu lokalizacjach) powinny zarezerwować termin przez internet, wchodząc na stronę: rezerwacjakm.gliwice.eu.

W tym samym dniu wyłączona zostanie możliwość telefonicznego umówienia wizyty w Referacie Rejestracji pojazdów oraz nie będzie możliwości pozostawienia dokumentów w pojemnikach dedykowanych dla Wydziału Komunikacji.

Sprawy, których dokumenty będą pozostawione w Biurze Podawczym Urzędu, będą rozpatrywane na zasadach ogólnych, zgodnie z obowiązującym terminami określonymi w Kodeksie postępowania administracyjnego).

W celu usprawnienia obsługi prosimy o wcześniejsze skompletowanie wymaganych dokumentów z zakresu załatwianej sprawy : 

  • wypełniony wniosek,
  • wymagane załączniki,
  • potwierdzenie dokonania koniecznych opłat (kasy Urzędu są nieczynne)!
Autor / Źródło
Karolina Goik / UM Gliwice

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe