Wiadomości z Gliwic

Podczas wakacji Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje od poniedziałku do czwartku

  • Dodano: 2024-07-11 08:15, aktualizacja: 2024-07-11 08:33

Do 1 września Miejski Rzecznik Konsumentów w Gliwicach, urzędujący w filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31a, będzie służył pomocą mieszkańcom od poniedziałku do czwartku w godzinach pracy magistratu (poniedziałek – środa w godz. 8.00 –16.00, czwartek w godz. 8.00–17.00). Biuro MRK będzie nieczynne w piątki!

Z pomocy może skorzystać każdy gliwiczanin 

Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Gliwicach jest Anna Nidzińska, która na co dzień zajmuje się rozpatrywaniem spraw konsumenckich, udzielaniem bezpłatnych porad i informacji prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów, a także wsparciem w rozwiązywaniu sporów konsumenckich z przedsiębiorcami. Z jej nieodpłatnej pomocy w zakresie porady prawnej lub interwencji do przedsiębiorcy w przypadku naruszenia praw konsumenta może skorzystać każdy mieszkaniec Gliwic.

Gdzie uzyskamy pomoc prawną w przypadku nieobecności rzecznik konsumentów?

INFOLINIA KONSUMENCKA

  • tel. 801-440-220, 22/66-76-76 (opłata wg taryfy operatora)
  • poniedziałek – piątek od godz.  8.00 do 18.00

Poradę pisemną poprzez formularz można uzyskać na stronie poradydlakonsumentow.pl

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeGliwice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również