Do 1 września Miejski Rzecznik Konsumentów w Gliwicach, urzędujący w filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31a, będzie służył pomocą mieszkańcom od poniedziałku do czwartku w godzinach pracy magistratu (poniedziałek – środa w godz. 8.00 –16.00, czwartek w godz. 8.00–17.00). Biuro MRK będzie nieczynne w piątki!
Z pomocy może skorzystać każdy gliwiczanin
Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Gliwicach jest Anna Nidzińska, która na co dzień zajmuje się rozpatrywaniem spraw konsumenckich, udzielaniem bezpłatnych porad i informacji prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów, a także wsparciem w rozwiązywaniu sporów konsumenckich z przedsiębiorcami. Z jej nieodpłatnej pomocy w zakresie porady prawnej lub interwencji do przedsiębiorcy w przypadku naruszenia praw konsumenta może skorzystać każdy mieszkaniec Gliwic.
Gdzie uzyskamy pomoc prawną w przypadku nieobecności rzecznik konsumentów?
INFOLINIA KONSUMENCKA
- tel. 801-440-220, 22/66-76-76 (opłata wg taryfy operatora)
- poniedziałek – piątek od godz. 8.00 do 18.00
Poradę pisemną poprzez formularz można uzyskać na stronie poradydlakonsumentow.pl