Wiadomości z Gliwic

5 tanich sposobów na reklamę sklepu online

  • Dodano: 2021-01-27 13:45

Chcesz rozkręcić biznes w Internecie, ale nie wiesz jak zawalczyć z konkurencją? Zastanawiasz się czym mógłbyś wyróżnić się na rynku online? Szukasz tanich sposobów na reklamę, które przyciągną wielu klientów? Zdradzimy Ci sprawdzone sposoby, dzięki którym zbudujesz pozytywny wizerunek swojej firmy bez dużych nakładów pieniędzy. Oto 5 tanich, a zarazem skutecznych pomysłów na reklamę.

1. Zadbaj o odpowiednie opakowanie

Nawet najbardziej dynamiczna kampania reklamowa nie przyniesie spodziewanych efektów, jeśli nie zadbasz o dobrą jakość oferowanych produktów i nie zapewnisz estetycznego, a zarazem solidnego opakowania. Sposób pakowania rzeczy w dużym stopniu wpływa na ocenę twojego sklepu przez klientów, a to z kolei przekłada się na ilość pozytywnych komentarzy w sieci. Jest więc o co walczyć. Wysyłanie produktów w używanych opakowaniach zdecydowanie nie wchodzi w grę. Zamów więc odpowiednią liczbę pudełek w rozmiarach dostosowanych do wielkości oferowanych przez ciebie produktów. Na stronie sklepu internetowego kartony24.eu dostępnych jest wiele modeli opakowań, więc z łatwością znajdziesz odpowiednie pudełka. Nie zapominaj, że ważna jest nie tylko wytrzymałość opakowania, ale także jego wygląd. Zdecyduj się więc na małe zmiany i zwykłe kartony klapowe zastąp pudełkami fasonowymi w białym kolorze. Wyglądają znacznie lepiej niż tradycyjne, a ponadto zajmują niewiele miejsca w magazynie i mają uniwersalne zastosowanie. Nadają się do wysyłki: kosmetyków, zabawek, drobnych sprzętów elektronicznych, galanterii, książek, akcesoriów i wielu innych przedmiotów. Pudełko możesz także spersonalizować, przeistaczając je w idealny nośnik reklamowy. Na stronie: https://nadruk.kartony24.eu/ zamówisz kartony z nadrukiem i otrzymasz oryginalny projekt opakowania firmowego. Można umieścić na nim logo firmy, grafikę, hasło reklamowe albo szkic. Możliwości jest wiele, wszystko zależy do Twoich potrzeb i wyobraźni. Pudełko z nadrukiem to dobry sposób, by wyróżnić się na tle konkurencji. Dzięki temu klienci z pewnością na długo zapamiętają Twój sklep.

2. Bądź aktywny na portalach społecznościowych

Nie ma Cię w sieci? A zatem nie istniejesz. Każdy słyszał o tej zasadzie, a odnosi się ona także do przedsiębiorców. Jeśli nie będziesz regularnie kontaktować się ze swoimi klientami, szybko o Tobie zapomną. Załóż więc stronę firmy na popularnych portalach i regularnie dodawaj krótkie wpisy. Pamiętaj, że treści powinny być skondensowane i dostosowane do grupy docelowej. Warto także od czasu do czasu zaktywizować użytkowników, chociażby organizując konkursy z nagrodami. Takie akcje poszerzą grono odbiorców twoich treści.

3. Nakręć spot reklamowy

Jeśli spot reklamowy kojarzy Ci się z olbrzymimi wydatkami, to nic bardziej mylnego. Nowe techniki dają nam niemal nieograniczone możliwości. Teraz możesz nakręcić dobry spot telefonem. Wystarczy tylko pomysł i trochę przygotowań. Wybierz odpowiedni plener, zastanów się kto ma wystąpić na filmie i co chcesz na nim pokazać. Ideę, która stoi za twoją marką? Produkty? A może pracę twojej ekipy? Niezależnie od tego, którą opcję wybierzesz pamiętaj, że przekaz powinien być oryginalny, a zarazem skondensowany. Zapewne masz co najwyżej kilkanaście lub kilkadziesiąt sekund, by zainteresować widzów.

4. Wręczaj gratisy

Wręczanie gratisów to znana, sprawdzona metoda reklamy. I co ważne, nadal skuteczna. Każdy lubi dostawać upominki, więc powinieneś przygotować je dla swoich klientów. Nie musisz przeznaczać na ten cel zawrotnych sum. Możesz dołączać do zamówienia drobnostki np. zakładkę do książek z zabawną grafiką, kartkę z podziękowaniem za zakup, albo słodki upominek: lizak lub cukierek. Tym drobnym gestem zdobędziesz sympatię klientów.

5. Wyeksponuj swoje atuty

Wysyłasz zamówione towary w ciągu kilku godzin? Przeprowadzasz dodatkową kontrolę jakości produktów przed wysyłką zamówienia? Sprzedajesz starannie wyselekcjonowane przedmioty? To twoje wyróżniki. Wykorzystaj je! Zastanów się co czyni twoją firmę wyjątkową na tle innych podobnych przedsiębiorstw. Gdy znajdziesz już swój atut, wyeksponuj go na swojej stronie internetowej i w spocie promocyjnym. O swoim największym atucie warto wspomnieć także w haśle reklamowym, które znajdzie na wszystkich materiałach promocyjnych.

W świecie wszechobecnych reklam budowanie wizerunku firmy nie jest łatwe. Na szczęście istnieją sprawdzone sposoby, dzięki którym możesz znacznie zwiększyć sprzedaż swoich produktów. Co więcej, realizacja tych pomysłów nie wymaga zbyt dużego budżetu. W tym przypadku wystarczy tylko odrobina wyobraźni i chęć do działania.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeGliwice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.