Wiadomości z Gliwic

Jak wykorzystać świąteczne prezenty do promocji firmy?

  • Dodano: 2021-11-15 13:30

Święta Bożego Narodzenia stanowią dla punktów handlowych doskonałą okazję do tego, aby zwiększyć swoje obroty. Nic więc dziwnego, że akcje świąteczne rozpoczynane są już na początku listopada. Tymczasem firmy, które nie działają w obszarach handlu detalicznego, również mogą wykorzystać okres świąteczny do promocji swoich usług czy produktów. W jaki sposób? Z pomocą gadżetów reklamowych!

Czas na prezenty!

Istotą świąt Bożego Narodzenia nie są prezenty, niemniej jednak trudno byłoby nam się bez nich obejść. Przedsiębiorcy często czują się wręcz zobowiązani do tego, aby wręczyć mały upominek swoim pracownikom, niektórym kontrahentom, a także partnerom biznesowym. Prezenty świąteczne mają też znaczenie symboliczne, bowiem z racji tego, że Boże Narodzenie przypada pod koniec roku, przedsiębiorcy chcą podziękować osobom, które zatrudniają, a także innym za współpracę. O zakupie prezentów bożonarodzeniowych warto pomyśleć wcześniej, gdyż zazwyczaj wręczamy je już od początku grudnia, przy różnych okazjach. Wybór przedsiębiorców najczęściej pada na wysokiej jakości słodycze, pióra bądź wysokogatunkowy alkohol. Z drugiej jednak strony, ze względu na duże ilości podarunków, jakie muszą zakupić, starają się ograniczać koszty. Prezent świąteczny wcale nie musi być dużych rozmiarów - ważne, aby sprawiał przyjemność i był użyteczny. Do paczki warto dołączyć także gadżet reklamowy. Tutaj ponownie - wystarczy chociażby jeden produkt z logo naszej firmy.

Jakie gadżety dodać do paczki świątecznej?

Gadżety reklamowe od lat są stałym elementem świątecznych paczek w wielu firmach. Przedsiębiorcy bardzo często decydują się podarować pracownikom czy kontrahentom kubki z logo swojej firmy, smycze reklamowe, kalendarze bądź artykuły piśmiennicze. Dobrze, jeśli co roku w paczce znajdzie się inny prezent. Gadżety reklamowe powinny być jedynie tłem dla prezentu właściwego, bowiem obdarowany nie powinien odczuwać, że wykorzystujemy święta tylko i wyłącznie do promocji swojej firmy. Jeśli jednak gadżet będzie dodatkiem, a nie prezentem właściwym, to z pewnością zostanie on odebrany pozytywnie. Warto również zadbać o właściwe opakowanie prezentu. Choć w sklepach znajdziemy mnóstwo torebek ze świątecznymi motywami, to przekazanie w nich podarunku, szczególnie ważnym partnerom biznesowym, wygląda bardzo nieprofesjonalnie. Co więcej, trudno może być nam nabyć kilkadziesiąt takich samych torebek na prezenty. Dobrze więc zapakować podarunki w torby z logo własnej firmy. Zwykle są one w kolorze czarnym bądź granatowym, dzięki czemu można je wykorzystać także w inny sposób, po świętach. Torba z logo to także swego rodzaju gadżet reklamowy, który dodatkowo wygląda niezwykle elegancko. Pamiętamy, aby wybrać torby papierowe, a nie modne ostatnimi czasy ekobagi wielokrotnego użytku. Choć to bardzo praktyczne rozwiązanie, o wiele lepiej sprawdzą się tutaj klasyczne torebki papierowe.

Prezenty wysokiej klasy

Każda firma ma przynajmniej jednego kontrahenta bądź partnera biznesowego, któremu chciałaby sprawić wyjątkowy, elegancki prezent świąteczny. W tym przypadku nie dokładamy do paczki gadżetów reklamowych, gdyż cały prezent powinna stanowić jedna, przydatna, a co najważniejsze, elegancka rzecz. Nie oznacza to jednak, że nie możemy tutaj skorzystać z okazji do promocji naszej firmy. Wręcz przeciwnie - wystarczy wybrać klasyczny, elegancki upominek, na którym będzie widniało nasze logo. Pomysłów na prezent nie brakuje, bowiem możemy zainwestować w piersiówkę, wysokiej jakości komplet piśmienniczy bądź w skrzynkę na wino. Wszystko zależy od budżetu, jakim dysponujemy oraz od upodobań i potrzeb osoby obdarowanej. Podarunek z logo naszej firmy z pewnością zrobi niemałe wrażenie na ważnym partnerze czy kliencie, który dodatkowo poczuje się doceniony. Nasz firma zyska przy okazji możliwość promowania swoich towarów czy usług. Jak się okazuje, nawet większe wydatki na prezenty świąteczne mogą stanowić swoistą inwestycję w reklamę, a nie jedynie koszt, który pod koniec roku ponosi niemal każda firma. 

Sylwia MachowskaSylwia Machowska
Źródło: Art. sponsorowany / Materiał dostarczony przez zleceniodawcę

Dodaj komentarz

W związku z nadchodzącą ciszą wyborczą, możliwość komentowania artykułów na naszej stronie zostanie tymczasowo zablokowana.
Dziękujemy za zrozumienie i zachęcamy do powrotu do dyskusji po zakończeniu ciszy wyborczej.