Wiadomości z Gliwic

Wizytówka Google Moja Firma - wykorzystaj potencjał tej usługi

  • Dodano: 2019-11-20 12:45

Bezpłatny profil firmy, który pojawia się w wyszukiwarce lub na mapach Google to doskonały sposób, aby się wyróżnić w sieci i zdobyć nowych klientów. To także świetne rozwiązanie dla użytkowników, którzy chcą szybko i wygodnie dotrzeć do najważniejszych informacji o firmie. Co warto wiedzieć o wizytówkach Google? Jakich korzyści dostarczają? I jak po nie sięgnąć? Podpowiadamy.

Google Moja Firma - co to właściwie jest?

Wizytówka w Google to usługa dedykowana w zasadzie każdej firmie, zarówno mniejszemu, jak i większemu biznesowi. Korzystając z niej, firma zyskuje możliwość zaprezentowania w sieci najważniejszych informacji na temat swojej działalności. Co więcej, informacje te wyświetlają się w organicznych wynikach wyszukiwania wraz z załączoną lokalizacją firmy na mapie.

Dzięki wizytówce firmy w Google użytkownicy uzyskują szybki i łatwy dostęp do takich danych, jak dokładny adres siedziby firmy, telefon kontaktowy, godziny otwarcia, a nawet opinie innych klientów na temat produktów / usług proponowanych przez firmę. Dane uzupełnione o zdjęcie oraz krótkie, aczkolwiek bogate w treści opisanie biznesu, pozwala firmie zdobyć nowych klientów, a użytkownicy, którzy już wiedzą o istnieniu firmy mogą sprawdzić potrzebne informacje, np. dotyczące godzin otwarcia.

Jak twierdzą eksperci z firmy EACTIVE, wizytówki w Google to szansa na zwiększenie widoczności firmy w okolicy - "Niektórzy użytkownicy szukając danej usługi, takiej jak sklep z konkretnym zaopatrzeniem, czy lokal gastronomiczny, kierują się bliską odległością od ich domu. Firma, posiadając swoją wizytówkę w Mapach Google, zyskuje szansę, że wybiorą właśnie ją."

Jak skorzystać z usługi Google Moja Firma?

Skorzystanie z usługi i założenie profilu w Google Moja Firma jest naprawdę szybkie, proste i wymaga jedynie wprowadzenia odpowiednich danych na stronie www.google.com/business.

Warunek konieczny do spełnienia to posiadanie fizycznego adresu działalności - może to być adres siedziby firmy, nasze miejsce zamieszkania lub adres wirtualny (biura wirtualnego), na który może zostać dostarczona specjalna poczta z kodem weryfikacyjnym do potwierdzenia. Istotne jest także posiadanie konta Google (nie musi to być jednak konto Gmail).

Zalety wizytówki w Google

Jeśli posiadamy firmę, wizytówka w Google z pewnością będzie opłacalna z finansowego punktu widzenia. Jeśli poszukujemy jako potencjalni klienci lokalnie konkretnej usługi, takie rozwiązanie pozwoli zaoszczędzić nam czas. Jakich jeszcze korzyści dostarczają wizytówki w Google?

  • Firma pojawia się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwania Google.
  • To doskonały sposób, aby biznes się wyróżnił i zyskał nowych klientów.
  • Użytkownicy szybko i wygodnie mogą dotrzeć do potrzebnych informacji.
  • Wizytówki pozwalają budować pozytywny wizerunek firmy, wzbudzić zaufanie wśród użytkowników, zdobyć ich lojalność (aktualizowane dane, opinie innych użytkowników, możliwość wejścia w interakcję z użytkownikami, etc.).
  • Dostęp do Google Moja Firma i sterowanie aplikacją może odbywać się na urządzeniach mobilnych.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeGliwice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.