Prowadzisz biznes i uważasz, że jesteś osobą kreatywną? Idzie Ci całkiem nieźle, lecz nie chcesz osiadać na laurach? Szukasz więc efektywnej reklamy, która pozwoli Ci na dalszy rozwój? Musisz wykorzystać w tym celu sprawdzone formy marketingu.
Jeśli świadczysz usługi lokalnie, zaawansowane kampanie internetowe będą mało satysfakcjonujące pod względem stosunku jakości do ceny. Banery reklamowe są w stanie nie tylko zainteresować większą liczbę potencjalnych klientów, ale także koszt ich produkcji będzie o wiele niższy. Jak zatem zaprojektować baner na zamówienie? Poznaj kilka wskazówek, które przygotowaliśmy w dalszej części materiału. Jeśli jednak poczujesz niedosyt, godnym polecenia jest ten artykuł o banerach reklamowych.
Współpracuj z najlepszymi
Dobry pomysł to czasem nie wszystko, by zainteresować potencjalnych klientów. Profesjonalne drukarnie oferują zatem o wiele więcej ciekawych usług, które pomogą Ci w realizacji Twojego pomysłu. Drukowanie banerów to jedynie finalizacja, ponieważ dodatkowo mogą stworzyć grafikę, slogan reklamowy i opis oferty.
Dlaczego warto zlecić to zadanie specjalistom? Ponieważ są to osoby z doświadczeniem i umiejętnościami, które świetnie radzą sobie z oprogramowaniem graficznym. Dzięki umiejętnościom zdobywanym przez lata i rozmowom klientami na temat tego, co sprawdza się w ich przypadku, potrafią doradzić i zaproponować nieoczywiste rozwiązania, które zapewnią sukces.
Wybierz sprawdzone materiały i najlepsze produkty
Do wyboru masz dwie oferty. Pierwsza drukarnia banerów zapewni Ci innowacyjną technologię produkcji, wysokiej jakości materiał i markowe farby. Cena realizacji będzie jednak wyższa od średniej rynkowej. Druga drukarnia zagwarantuje Ci atrakcyjną cenę, lecz jedyne otrzymane to gramatura i skład materiału. Nie otrzymasz jednak gwarancji zadowalających rezultatów i wytrzymałości.
Do najczęściej wykorzystywanych materiałów przy produkcji banerów reklamowych zaliczamy:
-
Frontlight – popularna poliestrowa tkanina powlekana PCV. Charakteryzuje się doskonałą odpornością na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.
-
Blockout – tworzywo z czarną warstwą w środku. Pozwala na dwustronny zadruk i brak efektu przenikania światła.
-
Siatka mesh – sprawdzony materiał przy produkcji banerów o ponadprzeciętnych rozmiarach. Dzięki niewielkim otworom i strukturze siatki, powietrze w czasie powiewów wiatru przechodzi przez baner.
-
Backlight – produkt cechujący się podobnymi właściwościami do ww. Frontlight. Pozwala jednak na efektywne rozpraszanie światła, więc sprawdzi się przy banerach podświetlanych.
-
Polipropylen – tworzywo wykorzystywane najczęściej przy produkcji popularnych roll-upów i banerów wykorzystywanych wewnątrz budynków.
Wydaje Ci się, że zastosowanie nowoczesnych i cenionych narzędzi nie jest tak istotne? Jesteś w ogromnym błędzie. Zależy od tego zarówno żywotność materiałów reklamowych, jak i ich design. Jeżeli reklama nie będzie zaprojektowana i wykonana w schludny, czytelny oraz atrakcyjny sposób, nie tylko nie zainteresuje klientów, ale pokaże im również, że niekoniecznie dbasz o wizerunek firmy. Banery to wizytówka, dzięki której wielu interesantów dowie się o Twojej działalności. Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz. Nie zepsuj tego.