Podczas wakacji Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje od poniedziałku do czwartku

Czas czytania: 1 min.

Do 1 września Miejski Rzecznik Konsumentów w Gliwicach, urzędujący w filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31a, będzie służył pomocą mieszkańcom od poniedziałku do czwartku w godzinach pracy magistratu (poniedziałek – środa w godz. 8.00 –16.00, czwartek w godz. 8.00–17.00). Biuro MRK będzie nieczynne w piątki!

Z pomocy może skorzystać każdy gliwiczanin 

Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Gliwicach jest Anna Nidzińska, która na co dzień zajmuje się rozpatrywaniem spraw konsumenckich, udzielaniem bezpłatnych porad i informacji prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów, a także wsparciem w rozwiązywaniu sporów konsumenckich z przedsiębiorcami. Z jej nieodpłatnej pomocy w zakresie porady prawnej lub interwencji do przedsiębiorcy w przypadku naruszenia praw konsumenta może skorzystać każdy mieszkaniec Gliwic.

Gdzie uzyskamy pomoc prawną w przypadku nieobecności rzecznik konsumentów?

INFOLINIA KONSUMENCKA

  • tel. 801-440-220, 22/66-76-76 (opłata wg taryfy operatora)
  • poniedziałek – piątek od godz.  8.00 do 18.00

Poradę pisemną poprzez formularz można uzyskać na stronie poradydlakonsumentow.pl

Autor / Źródło
Sara Synowiec / UM Gliwice

Komentarze (1) DODAJ

Witam , polecam z korzystania usług Pani Anny Nidzinskiej ! Jest ona bardzo kompetentną osoba . Wytłumaczy oraz doradzi w wypełnieniu dokumentów . Zawsze uśmiechnięta.
paula pajestka

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe