Podczas wakacji Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje od poniedziałku do czwartku
Do 1 września Miejski Rzecznik Konsumentów w Gliwicach, urzędujący w filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31a, będzie służył pomocą mieszkańcom od poniedziałku do czwartku w godzinach pracy magistratu (poniedziałek – środa w godz. 8.00 –16.00, czwartek w godz. 8.00–17.00). Biuro MRK będzie nieczynne w piątki!
Z pomocy może skorzystać każdy gliwiczanin
Miejskim Rzecznikiem Konsumentów w Gliwicach jest Anna Nidzińska, która na co dzień zajmuje się rozpatrywaniem spraw konsumenckich, udzielaniem bezpłatnych porad i informacji prawnych w zakresie ochrony interesów konsumentów, a także wsparciem w rozwiązywaniu sporów konsumenckich z przedsiębiorcami. Z jej nieodpłatnej pomocy w zakresie porady prawnej lub interwencji do przedsiębiorcy w przypadku naruszenia praw konsumenta może skorzystać każdy mieszkaniec Gliwic.
Gdzie uzyskamy pomoc prawną w przypadku nieobecności rzecznik konsumentów?
INFOLINIA KONSUMENCKA
- tel. 801-440-220, 22/66-76-76 (opłata wg taryfy operatora)
- poniedziałek – piątek od godz. 8.00 do 18.00
Poradę pisemną poprzez formularz można uzyskać na stronie poradydlakonsumentow.pl


![Wyłączenia prądu w Gliwicach. Sprawdź gdzie nie będzie prądu [01.12 – 6.12]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2025/04/970517.informacja.jpg)


![Emocje, zabawa i kultura. Sprawdź, co dzieje się w regionie [28.11 – 4.12]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2023/07/903591.informacja.jpg)



![Piesza wtargnęła pod nadjeżdżający samochód! [WIDEO]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2021/08/828455.informacja.jpg)
![Wyłączenia prądu w Gliwicach. Sprawdź gdzie nie będzie prądu [02-08.10]](https://cdn.silesia.info.pl/public-media/2023/05/1527797.informacja.jpg)





Komentarze (1) DODAJ