Masz pomysł na działania integrujące mieszkańców, poprawiające jakość życia, zmieniające przestrzeń bądź chroniące środowisko na terenie jednej z siedmiu gliwickich dzielnic wskazanych jako obszary rewitalizacji – Baildona, Łabęd, Sikornika, Sośnicy, Szobiszowic, Śródmieścia i Zatorza? Jeśli tak, zapoznaj się z zasadami, pobierz i wypełnij „Kartę projektu rewitalizacyjnego” i zgłoś swoją propozycję! Na Twoje pomysły władze miasta czekają od 21 sierpnia do 20 września.
Masz pomysł? Podziel się nim
Kartę projektu można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Znajdziemy ją wraz z wszystkimi dokumentami związanymi z naborem w zakładce Strategie, Raporty, w części Rewitalizacja. Materiały są również dostępne na stronie Gliwickiej Platformy Partycypacyjnej DecydujmyRazem.
Kartę należy składać na jeden z wybranych sposobów:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: brm@um.gliwice.pl lub
- na stronie DecydujmyRazem.gliwice.pl lub
- bezpośrednio w biurze podawczym filii Urzędu Miejskiego przy ul. Jasnej 31a lub w siedzibie głównej UM przy ul. Zwycięstwa 21 bądź w sekretariacie Biura Rozwoju Miasta (ul. Jasna 31a, pok. 202) w godzinach pracy urzędu.
Na pytania dotyczące zgłoszenia przedsięwzięcia do Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Gliwice do roku 2030 odpowiadają pracownicy Biura Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Gliwicach, tel. 32/338-65-50, email: brm@um.gliwice.pl.