Wiadomości z Gliwic

Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową?

  • Dodano: 2019-07-12 16:15

Jak skutecznie pozycjonować stronę internetową? Podpowiadamy, jak podnieść ruch na stronie oraz zwiększyć sprzedaż!

Pozycjonowanie to nie tylko podnoszenie strony w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek, ale także idealna reklama swojej działalności. Sprawdź, jak działa profesjonalne pozycjonowanie.

Pozycjonowanie stron składa się z kilku etapów i nie wolno żadnego pomijać. Jest to cykl trwający nawet kilka miesięcy. Zaczynamy najpierw od postawienia nowej strony lub optymalizujemy już istniejącą. Potem dopiero następuje właściwe pozycjonowanie strony, czyli publikacje prasowe – Internet, publikacje w czasopisma branżowych. Zadaniem publikacji jest lokowanie marki, produktów, linków do strony, ale także promocja usług czy produkowanych towarów. Właśnie przekaz reklamowy często decyduje o tym, że klienci, którzy weszli na stronę, dokonują zakupu, a nie tylko przeglądania. Jak stworzyć odpowiednie treści na stronę i do publikacji pod pozycjonowanie?

Po pierwsze strona internetowa

Bez dobrze skonstruowanej strony internetowej nie ma sensu rozpoczynać pozycjonowania. Bez odpowiedniej grafiki, szybkiego ładowania się strony, optymalizacji pod względem zamieszczanych słów kluczowych strona będzie nisko sklasyfikowana przez wyszukiwarkę.

Można postawić zupełnie nową witrynę www. Jej koszt to od kilkuset złotych do kilku tysięcy złotych. Wszystko zależy od wybranych opcji, ilości zakładek, zawartych treści i innych usług. Poza postawieniem nowej strony można zoptymalizować już istniejącą wersję. Następuje zmiana szaty graficznej, zmienia się ustawienia strony pod względem wyświetlania jej na urządzeniach mobilnych, czy aktualizuje się opublikowane treści. Bez takiej aktualizacji strona pozostanie na swoim miejscu nawet przy dużej ilości publikacji na portalach tematycznych. Nie będzie atrakcyjna dla algorytmów Google. Zadaniem zmiany treści jest też stworzenie perswazyjnych przekazów, które mają nakłonić zdobytych klientów do zakupu. Zmiana szaty graficznej, tekstów to zawsze nowość dla klientów i początek usługi - pozycjonowanie stron.

Publikacje na portalach tematycznych

Dopiero po optymalizacji strony następuje właściwe pozycjonowanie stron. Wybiera się kilka poczytnych portali związanych z działalnością prowadzoną za pomocą promowanej strony internetowej. Po co wykonuje się publikacje? Przede wszystkim zamieszcza się w nich linki prowadzące do strony internetowej i słowa kluczowe, odpowiadające stronie. Działanie te mają na celu podniesie strony w wynikach wyszukiwania, przez atrakcyjność dla algorytmów Google. Dlaczego strona staje się atrakcyjna po publikacjach z linkami? Wszystko zależy od ilości publikacji, jakości artykułów i jakości portalu, na jakim następuje dana publikacja. Ilość buduje dla wyszukiwarki atrakcyjność pod względem - „o tym się często pisze”, dlatego jest atrakcyjne. Jakość tekstów specjalistycznych, ranga decyduje również o atrakcyjności linków. Im lepszy artykuł, tym wyżej będzie klasyfikowany link do strony. Ostatni czynniki to atrakcyjność samego portalu, w jakim publikuje się artykuł z linkami i informacją o firmie czy stronie internetowej. Im bardziej poczytny portal, im ma większy prestiż, tym siła oddziaływania pozycjonowania jest większa.

Pozycjonowanie to nie tylko podnoszenie rankingu dla wyszukiwarki

Pozycjonowanie stron ma nie tylko za zadanie podnieść w wynikach wyszukiwania Google pozycję strony, ale również generować większy ruch na stronie. Dzięki wyższej pozycji i linkowaniu zewnętrznemu klienci łatwiej trafiają na pozycjonowaną stronę. Dlaczego tak się dzieje? Przede wszystkim wyższa pozycja strony to łatwiejszy dostęp klientów to strony. Klienci zwyczajowo czytają tylko dwie po pierwsze strony w wynikach wyszukiwania. Jeśli strona się znajdzie w pierwsze serii stron tematycznych lub drugiej, to częściej będzie klikana. Druga część klientów trafia na stronę z artykułów publikowanych na poczytnych portalach lub tych ogólnopolskich. Przez ciekawe treści, poradniki klienci chętnie wchodzą za pomocą linków na strony, które sprzedają omawiane w artykule produkty i usługi.

No tak, ale dlaczego klienci kupują?

Pozycjonowanie stron w tym wypadku to także odpowiednia promocja i reklama. Po to się optymalizuje treści na stronie i zleca tworzenie artykułów specjalistom, aby swoimi treściami reklamowały i promowały określone usługi i produkty. Zawarte treści na stronie i w artykułach to często opracowania naukowe poparte badaniami, statystykami, które wnoszą zupełnie nowe informacje, bardzo użyteczne dla klientów. Poza tym promowanie usług czy produktów można oprzeć na badaniach laboratoryjnych, atestach czy certyfikatach. Tak skonstruowane treści zatrzymają z całą pewnością klientów i spowodują tak wyczekiwaną sprzedaż, dochody i co za tym idzie – zyski. Aby zwiększyć siłę pozycjonowania, zawsze można wspomóc proces reklamami w prasie czy w Google Adwords. Jeśli kogoś w Internecie zainteresuje reklama, kliknie w nią, a następnie zostanie przeniesiony na stronę docelową.

Zadaniem pozycjonowania jest nie tylko podnoszenie strony w wynikach wyszukiwania, ale także zwiększanie ruchu na stronie. Poza tym pozycjonowanie stron połączone z odpowiednią reklamą zwiększy zyski przez nakłanianie do zakupu perswazyjnymi treściami.

https://www.extraseo.pl

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeGliwice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.