Gliwice chcą stworzyć solidną markę miasta. Ogłoszono już konkurs

Czas czytania: 2 min.

Gliwice chcą zdecydowanie wzmocnić pozytywny wizerunek miasta oraz jak najlepiej  promować swoje walory – zarówno na poziomie lokalnym, jak i ogólnopolskim i międzynarodowym. Ogłoszono konkurs, który ma pomóc w stworzeniu spójnej marki miasta i wyznaczeniu skutecznych działań strategicznych.   

Jak można wyróżnić się na tle innych miast?

Trzeba posiadać unikalny, oryginalny wizerunek, który odzwierciedla charakter, wartości i zasoby miasta. Warto wykorzystać różnorodne działania marketingowe oraz strategię wizerunkową. Właściwie zbudowana marka nie tylko przyciąga do miasta, wzmacnia też poczucie wspólnoty. Pozwala na budowanie  rozpoznawalności, ale także pozytywnego obrazu w oczach mieszkańców oraz turystów i inwestorów. 

Ogłoszono konkurs

Gliwice ogłosiły „Konkurs na opracowanie strategii marki i komunikacji marketingowej miasta Gliwice na lata 2026 – 2030”. Prowadzony jest na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. Mogą w nim uczestniczyć osoby fizyczne i prawne oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej, a także podmioty takie występujące wspólnie

Zainteresowani muszą do 23 kwietnia 2025 roku do godz. 9.00 złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie wraz z odpowiednimi załącznikami.  

Oferenci spełniający wymogi formalne zostaną zaproszeni do przedstawienia koncepcji metodycznej wykonania dokumentu strategicznego. Autor zwycięskiej pracy weźmie udział w negocjacjach w trybie z wolnej ręki i – po podpisaniu umowy – będzie mógł stworzyć właściwy dokument strategiczny. Będzie on powstawać w konsultacji z różnymi środowiskami.

Autor / Źródło
Sara Synowiec / UM Gliwice

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe