Gliwice - portal miejski mojeGliwice.pl

Wiadomości z Gliwic

Marketing na słodko – słodycze reklamowe

  • Dodano: 2019-01-07 13:45

Czekolada i inne słodkości kojarzą się z dobrym nastrojem i przyjemnością. Warto więc te pozytywne bodźce wykorzystać w swojej strategii marketingowej – firma, promująca się na cukierkach czy ciasteczkach, będzie wywoływała miłe skojarzenia u potencjalnych klientów. Słodycze reklamowe, szczególnie te o eleganckiej formie i doskonałym smaku, to również doskonały sposób na wyróżnienie swojego przedsiębiorstwa podczas imprez branżowych i konferencji. Na co zwrócić uwagę przy wyborze słodkich gadżetów reklamowych?
 

Słodycze dopasowane do okazji

Zanim zdecydujesz się na wybór konkretnego rodzaju słodyczy reklamowych, przemyśl, w jakich okolicznościach będą one prezentowane. Czy będą one rozdawane klientom na mieście, jako dodatek do ulotek? Planujesz umieścić je przy kasie w swoim sklepie, a może mają one uświetnić wystawę firmy na ważnych targach branżowych? W zależności od sytuacji, wybierzesz inny rodzaj słodyczy – możesz zdecydować się m.in. na:

  • gumy, landrynki, lizaki, żelki – te proste, nierozpuszczające się słodkości najlepiej sprawdzą się jako dodatek do kampanii reklamowych, prowadzonych w terenie; ponadto, stosunkowo prosto zamieścić na nich logo firmy – wystarczy opakowanie z odpowiednim nadrukiem,

  • praliny, trufle, czekoladki – słodycze te, w wersji opakowanej w papierek z logo firmy, sprawdzą się jako drobna przekąska, eksponowana przy kasie bądź w biurze, z kolei eleganckie, czekoladowe dzieła sztuki z ręcznie robionym, jadalnym logotypem będą idealnym rozwiązaniem podczas imprez branżowych,

  • ciastka, muffiny, babeczki – słodkie wypieki, dekorowane logo firmy, będą doskonałym uzupełnieniem słodkiego bufetu, serwowanego podczas wszelkich branżowych eventów i konferencji.
     

Przede wszystkim – jakość

Niezależnie, czy decydujesz się na drobne cukierki reklamowe, czy na wytworne praliny bądź ciastka z logo firmy, zwróć uwagę na jakość zamawianych produktów – nie chcesz przecież, by kiepskie słodycze zniechęciły potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą Twojego przedsiębiorstwa! Samodzielnie sprawdź walory smakowe wybieranych produktów – profesjonalne cukiernie oferują możliwość degustacji swoich wyrobów przed złożeniem zamówienia. Wybierając cukiernika, zwróć uwagę na jakość wykorzystywanych przez niego składników – wyłącznie naturalne, starannie wyselekcjonowane półprodukty umożliwiają uzyskanie słodyczy reklamowych o prawdziwie zachwycającym smaku.
 

Przyciągająca wzrok forma

Estetyczny, zwracający uwagę sposób opakowania czy zaprezentowania słodyczy jest równie istotny, jak ich wyjątkowy smak. Przykładowo, jeśli każda z kilkudziesięciu firm, prezentujących się na targach branżowych, będzie częstować gości słodyczami reklamowymi, wysoce prawdopodobne jest, że odwiedzający skuszą się wyłącznie na te cukierki, które oczarują ich swoim wyglądem – i spędzą zarazem więcej czasu przy wystawie rozdającego je przedsiębiorstwa. Co najlepiej przyciągnie wzrok klientów podczas dużych eventów? Przede wszystkim, słodycze o niebanalnej, a zarazem apetycznej formie, takie jak m.in. niewielkie, wyjątkowo eleganckie ciastka bankietowe czy ręcznie robione praliny czekoladowe. Przygotowując ekskluzywny, słodki marketing, zdaj się na profesjonalnych cukierników – stworzą oni słodycze o niepowtarzalnym kształcie, pasującym zarazem do specyfiki Twojej firmy.


Źródło: Artykuł sponsorowany.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.