Wiadomości z Gliwic

Zmiana sposobu umawiania wizyty w Wydziale Komunikacji!

  • Dodano: 2020-07-08 08:15, aktualizacja: 2020-07-09 12:33

Od środy, 8 lipca, osoby zainteresowane załatwieniem sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego będą rezerwować termin przez internet. Nie będzie już możliwości telefonicznego umówienia wizyty w Referacie Rejestracji pojazdów ani pozostawienia dokumentów w pojemnikach dedykowanych dla Wydziału Komunikacji.

8 lipca nastąpi zmiana sposobu umawiania wizyty w Wydziale Komunikacji

Osoby zainteresowane załatwieniem sprawy (w obu lokalizacjach) powinny zarezerwować termin przez internet, wchodząc na stronę: rezerwacjakm.gliwice.eu.

W tym samym dniu wyłączona zostanie możliwość telefonicznego umówienia wizyty w Referacie Rejestracji pojazdów oraz nie będzie możliwości pozostawienia dokumentów w pojemnikach dedykowanych dla Wydziału Komunikacji.

Sprawy, których dokumenty będą pozostawione w Biurze Podawczym Urzędu, będą rozpatrywane na zasadach ogólnych, zgodnie z obowiązującym terminami określonymi w Kodeksie postępowania administracyjnego).

W celu usprawnienia obsługi prosimy o wcześniejsze skompletowanie wymaganych dokumentów z zakresu załatwianej sprawy : 

  • wypełniony wniosek,
  • wymagane załączniki,
  • potwierdzenie dokonania koniecznych opłat (kasy Urzędu są nieczynne)!

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu mojeGliwice.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również