Od środy, 8 lipca, osoby zainteresowane załatwieniem sprawy w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego będą rezerwować termin przez internet. Nie będzie już możliwości telefonicznego umówienia wizyty w Referacie Rejestracji pojazdów ani pozostawienia dokumentów w pojemnikach dedykowanych dla Wydziału Komunikacji.
8 lipca nastąpi zmiana sposobu umawiania wizyty w Wydziale Komunikacji
Osoby zainteresowane załatwieniem sprawy (w obu lokalizacjach) powinny zarezerwować termin przez internet, wchodząc na stronę: rezerwacjakm.gliwice.eu.
W tym samym dniu wyłączona zostanie możliwość telefonicznego umówienia wizyty w Referacie Rejestracji pojazdów oraz nie będzie możliwości pozostawienia dokumentów w pojemnikach dedykowanych dla Wydziału Komunikacji.
Sprawy, których dokumenty będą pozostawione w Biurze Podawczym Urzędu, będą rozpatrywane na zasadach ogólnych, zgodnie z obowiązującym terminami określonymi w Kodeksie postępowania administracyjnego).
W celu usprawnienia obsługi prosimy o wcześniejsze skompletowanie wymaganych dokumentów z zakresu załatwianej sprawy :
- wypełniony wniosek,
- wymagane załączniki,
- potwierdzenie dokonania koniecznych opłat (kasy Urzędu są nieczynne)!